برچسب ها : دانلود خندوانه 14 شهریور امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان دانلود برنامه خندوانه 14 شهریور 95 امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان، دانلود مجموعه خندوانه 14 شهریور امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان با کیفیت ،دانلود قسمت 118 قسمت فصل ۳ برنامه خندوانه با لینک مستقیم و فرمت mp4 ، دانلود تمام قسمت های برنامه خندوانه با لینک مستقیم و حجم کم ، خندوانه 14 شهریور امیر مهدی ژوله، علی مسعودی در خندوانه یکشنبه 14 شهریور 1395 ، دانلود برنامه خندوانه امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان یکشنبه 14 شهریور 95، فصل سوم، دانلود خندوانه 14 شهریور 95 ، دانلود خندوانه دانلود قسمت 118 خندوانه فصل سوم دانلود خندوانه 14 شهریور 95 تکرار خندوانه 14 شهریور 95، دانلود خندوانه 14 شهریور امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان آپارات استند آپ جناب خان خندوانه فصل سوم پخش خندوانه خندوانه لباهنگ خندوانه جناب خان خندوانه ژوله مسابقه خندوانه سری جدید خندوانه دانلود کلیپ امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان در خندوانه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران خندوانه، قسمت 118 از فصل سوم برنامه زیبای خندوانه در ساعت 23 پخش خواهد شد که خندوانه ای ها میزبان جمعی از زوج های جوان به مناسبت روز ازدواج و استنداپ امیر مهدی ژوله و علی مسعودی و جناب خان هستند در ادامه با ما همراه باشید

 

پخش آنلاین برنامه خندوانه قسمت 118 14 شهریور 95 | بمدت 101 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

 

امیرمهدی ژوله و علی مسعودی مهمان خندوانه | بمدت 32 دقیقه

 

جناب خان و تیپ متفاوتش در بین عروس و دامادها | بمدت 8 دقیقه

 

ماجرای مصدومیت جناب خان در عروسی | بمدت 16 دقیقه

 

 بیوگرافی امیر مهدی ژوله 

امیر مهدی ژوله 27 مردادماه سال 1358 در تهران متولد شد. او روزنامه نگار، نویسنده و سردبیر اسبق چلچراغ و همچنین از نویسندگان سریال های طنز مهران مدیری می باشد.

دانلود خندوانه امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان  | یکشنبه 14 شهریور 95

امیرمهدی ژوله و مهران مدیری

امیر مهدی ژوله نویسندگی سریال های طنزی همچون درحاشیه، قهوه تلخ ، زندگی به شرط خنده، شب های برره، نقطه چین، مرد هزار چهره، مرد دو هزار چهره، ویلای من،شوخی کردم و …را برعهده داشته است. امیر مهدی ژوله پس از اولین حضورش بعنوان کمدین در خندوانه، با دعوت رامبد جوان در جمع 16 کمدین درمسابقه خنداننده برتر خندوانه شرکت کرد و توانست از مرحله اول که با هومن حاجی عبداللهی هم گروه بود با رای بالای مردم، عبور کند و در جمع هشت کمدین برتر قرار بگیرد.

شوخی با ام اس در خندوانه!

امیر مهدی ژوله که قبل از این به عنوان یک فرد موفق که به ام اس مبتلا بود در برنامه خندوانه حضور داشت و درباره این بیماری صحبت کرد. ژوله با انتشار متن زیر در صفحه شخصی اش درباره بیماری اش، زندگی با آن و خاطراتی از ام اس و حضورش در برنامه خندوانه توضیحاتی ارائه کرد. امیر مهدی ژوله نوشت:«بازم یه توضیح به نظرم غیر ضروری درباره حضورم در برنامه خندوانه و شوخی هام با بیماری و بیماران ام اس:من نزدیک به ده ساله درگیر بیماری ام اس ام.

اساسا رامبد میخواست با من به عنوان یه ام اسی موفق!گفتگو کنه که من پیشنهاد دادم این خاطره گویی من به عنوان یه بیمار و نوع مواجهه ام با این بیماری به صورت یه شبه استند اپ کمدی اتفاق بیفته.قطعا کم کاستی هایی داشتم و به خاطر جرح و تعدیل ها و تلخی موضوع این کم و کاستی ها بیشتر هم نمود داشت. ضمن اینکه به خاطر درگیر بودن خودم با بیماری یه کم بی پرواتر رفتم تو دل داستان و از منظر خودم و اون چیزی که بر من گذاشته بود،ام اس رو روایت کردم... به نظرم اگر بخش معرفی،بخشی از شوخی ها،بخشی از گپ و گفتم با رامبد عزیز و کل بخش تقدیر و اهدای لوح حذف نمیشد،این تک و توک سوتفاهمات هم برای این تک و توک دوستان پیش نمیومد.

آثار و همکاری با مهران مدیری

  • پاورچین (1381)
  • نقطه چین (1382–83)
  • کمربندها را ببندیم (1383)
  • زندگی به شرط خنده (1384)
  • شب های برره (1384)
  • باغ مظفر (1385)
  • گنج مظفر (1386)
  • مرد هزارچهره (1387)
  • مرد دوهزارچهره (1388)
  • قهوه تلخ (1389–91)
  • ویلای من (1391–92)
  • شوخی کردم (1392)
  • در حاشیه1 (1393)
  • "((درحاشیه2 ))"(1394 )

استند آپ کمدی

  • خنداننده برتر (1394)

امیر مهدی ژوله به تازگی صفحه رسمی در اینستاگرام راه اندازی کرده و عکس هایی از دخترش گندم را به اشتراک گذاشته است.

دانلود خندوانه امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان  | یکشنبه 14 شهریور 95

امیرمهدی ژوله و دخترش گندم

او دلایل آمدنش به اینستاگرام را اینطور بیان میکند :افتادم تو دام عاشقی … بالاخره بعد از سالها مقاومت جوانمردانه در مقابل اینستا،گرفتارش شدم. دلایل مقاومتم هم معقول و منطقی بود.خوش عکس نیستم،خوب عکس نمیگیرم،جمعیت هم که از کنترلم خارج شه هول میکنم.حوصله و توان کل کل ندارم،انتقاد پذیر نیستم،فحش هم بزید خیلی ناراحت میشم. ولی خب مواجه شدن با این حجم از محبت که داشت خرج صفحات فیک میشد و استفاده از امکانات! اینستا ما رو هم راهی شما کرد.هوامو داشته باشید دیگه.فکر کنید خواهر مادر خودتونم  

استندآپ کمدی

رقابت ژوله و هومن حاجی عبدالهی

امیر مهدی ژوله که توانست در مسابقه خنداننده برتر خندوانه از سد هومن حاجی عبدالهی عبور کند، در پستی از او تشکر کرد و نوشت :حالا که لطف خدا و محبت شما شامل حالم شده و به مرحله دوم مسابقه خنداننده برتر رسیدم ،وظیف خودم میدونم که از هومن حاج عبدالهی نازنین تشکر کنم . هومن وقتی دید من برای اجرا کلی استرس دارم بارها سعی کرد با گپ و گفت منو از اون استرس خلاص کنه.کلی مشاوره و راهنمایی درباره بچه داری و مواجهه با موقعیت های پیش رو بهم داد.اجرام که تموم شد اولین نفر هومن بود که بهم تبریک گفت.روی استیج که اومد بهم لطف داشت.وقت رفتن باز هم تعریف و تحسین و محبت.یه کمدین درجه یک دیگه چقدر باید ادم حسابی باشه… هومن جان دمت گرم و سرت سلامت

دانلود خندوانه امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان  | یکشنبه 14 شهریور 95

شوخی با فوتبالیست ها و خواننده های زیر زمینی

ژوله در مسابقه خنداننده برتر مطالب طنزی در مورد فوتبالیست ها و خواننده های زیر زمینی مطرح کرد.در پی این اتفاق عده ای از طرفداران امیر تتلو به صفحه اینستاگرام ژوله حمله کردند کردند.او در پی این اتفاقات او اعلام کرد :من یک هفته نیست که صفحه اینستاگرامم را باز کردم و خیلی خوشحال شدم که این چنین مورد استقبال قرار گرفت چون در عرض یک هفته 55 هزار فالوئر پیدا کرد و این یک رکورد است اما با اتفاقاتی که افتاده تصمیم گرفته ام صفحه ام را ببندم،چون اگر در این صفحه نتوانم حرمت خودم و همکارانم را نگه دارم، این صفحه به چه درد می خورد؟

رقابت با امین حیایی

امیر مهدی ژوله در مرحله دوم مسابقه باید با امین حیایی رقابت می کرد. اجرای هر دونفر جمعه شب از شبکه نسیم پخش شد. وامیرمهدی ژوله با اختلاف بسیار اندک از سد امین حیایی گذشت و در مرحله سوم با علی مسعودی به رقابت پرداخت.

دانلود خندوانه امیر مهدی ژوله، علی مسعودی و جناب خان  | یکشنبه 14 شهریور 95

بیوگرافی با همیاری نمناک

لینکهای دانلود کامل برنامه خندوانه 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط:

افتتاحیه بخش

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir