دانلود خندوانه مصطفی زمانی 7 مهر، دانلود برنامه خندوانه مصطفی زمانی 7 مهر 95، سایت خندوانه دانلود کلیپ مصطفی زمانی در خندوانه دانلود مجموعه خندوانه با حضور مصطفی زمانی 7 مهر با کیفیت، سایت خندوانه سریال خندوانه با لینک مستقیم، خندوانه 7 مهر مصطفی زمانی در خندوانه چهارشنبه 7 مهر 1395، مسابقه بخون و ببر خندوانه دانلود سریال خندوانه مصطفی زمانی چهارشنبه 7 مهر 95، فصل سوم، دانلود خندوانه 7 مهر 95، دانلود خندوانه دانلود قسمت 135 خندوانه فصل سوم تکرار خندوانه 7 مهر 95، دانلود خندوانه 7 مهر مصطفی زمانی آپارات استندآپ جناب خان خندوانه فصل سوم ساعت پخش خندوانه خندوانه لباهنگ خندوانه جناب خان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران خندوانه، قسمت 135 از فصل سوم برنامه زیبای خندوانه در ساعت 23 پخش خواهد شد که خندوانه ای ها میزبان مصطفی زمانی بازیگر خوب سینما و تلویزیون و استنداپ جناب خان و علی مسعودی هستند شایان ذکر است که این قسمت از خندوانه قبلا ضبط شده و استندآپ علی مسعودی در این قسمت مربوط به قبل از فوت مادر گرامی اش بوده است .همچنین باشگاه هواداران شبکه نسیم نیز به این هنرمند عزیز تسلیت عرض مینماید.

پخش آنلاین برنامه خندوانه قسمت 135  7 مهر 95 | بمدت 106 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

گفتگو با مصطفی زمانی مهمان خندوانه | 7 مهر 95 | بمدت 58 دقیقه

خندوانه مصطفی زمانی و جناب خان | 7 مهر 95 | بمدت 33 دقیقه

استندآپ علی مسعودی با موضوع خاطرات سربازی | 7 مهر 95 | بمدت 13 دقیقه

نماهنگ زمین با صدای سبحان سیفی 7 مهر 95 | بمدت 4 دقیقه

 

 بیوگرافی مصطفی زمانی 

زندگی نامه

مصطفی زمانی ۳۰ خرداد سال ۱۳۶۱در فریدونکنار متولد شد. او با بازی در سریال یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.یوسف پیامبر، نام یک مجموعه تلویزیونی پیرامون زندگی یوسف به کارگردانی مرحوم فرج‌الله سلحشور است. این سریال به داستان پر فراز و نشیب زندگی یوسف می‌پردازد. مصطفی زمانی در این سریال نقش حضرت یوسف را بازی کرد.

دانلود خندوانه مصطفی زمانی | چهارشنبه 7 مهر 95

شروع فعالیت

از بچگی عاشق بازیگری بوده وقتی وارد دانشگاه شد به بازیگری در تئاتر پرداخت معتقد است فضای رشد پیشرفت برای جوانان و نوجوانان علاقه مند در شهرستانها کم و محدود است میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد به نظر او هدیه تهرانی هنرپیشه تاثیرگذاری است بازی فروتن و تهرانی را در قرمز خیلی دوست دارد.

نقش یوسف پیامبر (ع)

از طریق دوستش متوجه شد برای سریال یوسف دنبال بازیگر هستند ابتدا هیچ شانی برای خود قائل نبوده روز اول تست هول شده و دیالوگهایش را فراموش کرده پیش از تست دوم کتاب یوسف در آینه تاریخ را خواند بعد از تست دوم قراردادی ۶ ماهه امضا کرد. برای ایفای بهتر نقش به کلاسهای بازیگری سوارکاری و بدنسازی رفت به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار ۲ بار انصراف داده . بازیگر نقش نوجوانی یوسف پسرعمه زمانی است .کتایون ریاحی را بهترین انتخاب برای نقش زلیخا میداند .

دانلود خندوانه مصطفی زمانی | چهارشنبه 7 مهر 95

رای ایفای بهتر نقش به کلاسهای بازیگری سوارکاری و بدنسازی رفت به خاطر فشارهای حاکم بر فضای کار 2 بار انصراف داده .معتقد است سلحشور پای او ایستاد .خود را مدیون صداقت و اعتماد سلحشور میداند .اولین پلان را 8 بهمن 1383 بازی کرد .بازیگر نقش نوجوانی یوسف پسرعمه زمانی است .کتایون ریاحی را بهترین انتخاب برای نقش زلیخا میداند .هیچکس بدون گریم او را نمیشناسد .در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد .آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را داشت .

خلق و خو

بسیار احساساتی است . بازیگری را دوست دارد .امیدوار است بازی در نقش یوسف ویترین خوبی برای او بوده باشد اجازه بازی در کلاه پهلوی را نداشت .هنوز ازدواج نکرده و مجرد است .طبق قرارداد تا پایان سریال یوسف پیامبر حق بازی در هیچ فیلمی را نداشت معتقد است محمدرضا گلزار حقش بوده که دارای چنین جایگاهی در سینما شده . پارسا پیروزفر را هنرپیشه ای باسواد میداند . از نظر او حامد بهداد دوست داشتنی و عجیب است . علی دایی را سمبل اراده میداند .

بازی در چشم باد

او پس بازی در سریال یوسف پیامبر در سال 1387 در سریال در چشم باد دیده شد. 

دانلود خندوانه مصطفی زمانی | چهارشنبه 7 مهر 95

در چشم باد مجموعه تلویزیونی تاریخی حماسی است که فیلمبرداری آن از مهرماه سال ۱۳۸۲ در لوکیشنی واقع در شمال کشور آغاز شد، به مدت ۵ سال به طول انجامید و در نهایت در اواخر سال ۱۳۸۷ به پایان رسید.

اولین فیلم سینمایی

فیلم سینمایی آل اولین تجربه سینمایی مصطفی زمانی بود. آل فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان در سال ۱۳۸۸ است.

دانلود خندوانه مصطفی زمانی | چهارشنبه 7 مهر 95

خلاصه:مهندس جوانی از طرف هیأت‌مدیره شرکت محل کارش، همراه زن باردار خود عازم یک مأموریت کاری در ایروان می‌شود. به تدریج روزهای آفتابی این زوج، جای خود را به روزهای تیره می‌دهد.

پرکارترین سال بازی

سال 1389 یکی از پر کارترین سالهای کاری این بازیگر جوان بود که در 5 فیلم قصه پریا ، پریناز ، اینجا تاریک نیست ، سوت پایان و یک عاشقانه ساده به ایفای نقش پرداخت.

فیلم شناسی
سینمایی
۱۳۹۵ لابی
۱۳۹۴ یک روز بخصوص
۱۳۹۴ تیک آف
۱۳۹۳ماهی سیاه کوچولو
۱۳۹۳جامه دران
۱۳۹۲ خط ویژه 
۱۳۹۱ قصه عشق پدرم
۱۳۹۱ آینه شمعدون 
۱۳۹۰ برلین
۱۳۹۰ جیب بر خیابان جنوبی
۱۳۹۰ من همسرش هستم
۱۳۹۰ قصه عشق پدرم
۱۳۹۰ ملکه
۱۳۸۹ یک عاشقانه ساده 
۱۳۸۹ سوت پایان
۱۳۸۹ پریناز 
۱۳۸۹ اینجا تاریک نیست 
۱۳۸۹ قصه پریا
۱۳۸۸ کیفر 
۱۳۸۸ بدرود بغداد
۱۳۸۸ آل
۱۳۸۷ در چشم باد 
۱۳۸۶ یوسف پیامبر
سریال‌ها
    ۱۳۸۹:در چشم باد
    ۱۳۸۶:یوسف پیامبر 
دانلود خندوانه مصطفی زمانی | چهارشنبه 7 مهر 95
 
لینکهای دانلود کامل برنامه خندوانه 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط:

افتتاحیه بخش

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir