برچسب ها: دانلود دورهمی داوود نماینده 27 شهریور، دانلود دورهمی شنبه 27 شهریور 95 دانلود برنامه دورهمی داوود نماینده شنبه 27-6-95، دانلود برنامه دورهمی با حضور داوود نماینده آپارات , دانلود برنامه دورهمی 27 شهریور 95 , دانلود دورهمی دانلود دورهمی داوود نماینده شنبه 27 شهریور 95 ,دانلود برنامه دورهمی ,دانلود برنامه دیشب دورهمی 27 شهریور , دانلود سریال دورهمی 27 شهریور 95 با لینک مستقیم , مهران مدیری و برنامه دورهمی , دانلود برنامه دورهمی با حضور داوود نماینده تکرار برنامه دورهمی تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم مهمان امشب دورهمی زمان پخش برنامه دورهمی ساعت پخش برنامه دورهمی سایت دورهمی مهران مدیری دانلود دورهمی عکس های دورهمی تصاویر دورهمی داوود نماینده در دورهمی شنبه مهمان ویژه دورهمی داوود نماینده در دورهمی - دورهمی آپارات سری جدید کلیپ دورهمی داوود نماینده

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران دورهمی

قسمت 72 از برنامه پرمخاطب دورهمی در وبلاگ قرار گرفت در این قسمت مهران مدیری میزبان داووند نماینده صدا پیشه سیما و گروه نمایشی بود این قسمت از برنامه دورهمی با موضوع "خاستگاری" دنبال شد که شما عزیزان میتوانید آن را از ادامه مطلب دانلود و مشاهده نموده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پخش آنلاین برنامه دورهمی بطور کامل  | 27 شهریور 95 | بمدت 92 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

 

گفتگو با داوود نماینده در دورهمی | 27 شهریور 95 | بمدت 00 دقیقه

 

 بیوگرافی داوود نماینده 

زندگی نامه

داوود نماینده (متولد ۱۳۲۹ – تهران) گوینده و دوبلور ایرانی مهمان امشب برنامه دورهمی (۲۷ شهریور ۹۵) است. وی از سال ۱۳۴۷ و پس از اول شدن در امتحان دکلمه و فن بیان در تهران، به رادیو معرفی شد. پس از ورود به رادیو زیر نظر خانم پژوهش و آقای مانی که از اساتید گویندگی آن زمان بودند، آموزش‌های لازم را دید و گویندگی را آغاز کرد. نماینده سال ۱۳۵۵ به همراه اکبر زنجانپور، صدرالدین شجره، باقی، شمشیرگران و مریم شیرزاد به دنیای دوبله پیوست.

اولین مجری تلویزیون

او پس از انقلاب – بنا به ادعای خودش – اولین مجری تلویزیون بوده که مقابل دوربین صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

آثار شاخص

دوبلهٔ او در فیلمهای مستند شاخص است. مستند حس برتر که در سال ۱۳۶۸ از شبکه اول تلویزیون به نمایش درآمد مورد توجه بینندگان قرار گرفت. او در دوبله صدایی یکنواخت و لحنی جدید دارد و تقریباً کم پیش می‌آید که احساس را به صدایش راه دهد. به گفتهٔ وی بهترین دوبله او مستند سیاره زمین Planet Earth در یازده قسمت بوده است که در نوروز ۱۳۸۹ از شبکه ۵ پخش گردید. وی پیش از این نیز همین مستند را دوبله کرده بود. اما در دوبله دوم، ۲ ویژگی بارز وجود داشت: ۱- ترجمهٔ جدید و بسیار شیوا ۲- صداگذاری بدون زیر صدا با صداهای اصلی فیلم مستند که برای اولین بار در عرصه فیلم مستند درایران صورت پذیرفت. این برنامه به تهیه‌کنندگی و صداگذاری سید بهزاد زهرایی به مدت ۵۵۰ دقیقه از شبکه ۵ در ۲ نوبت و پس از آن در تمامی شبکه‌های استانی و همین‌طور شبکه مستند و شبکه ۳ سیما پخش گردیده است.

سابقهٔ بازیگری

داوود نماینده سابقهٔ بازیگری در فیلم را دارد و در فیلم زیر پوست شهر ایفای نقش کرده است.

«داود نماینده» از جمله گویندگان محبوبی است که علاقمندان به هنرهای تصویری با صدای او از طریق بسیاری از مستندهای تلویزیونی از جمله آثاز تولیدی در عرصه زیست محیطی آشنا هستند. گفتنی است او قادر به دوبله 300 دقیقه فیلم مستند در روز میباشد همچنین وی که سالهاست در سینما و فیلمهای تلویزیونی به کار گویندگی مشغول است در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت که مردم و مسئولان باید هر دو بطور همزمان برای حفظ فرهنگ و هویت اصیل ایرانی و اسلامی تلاش کنند تا مبادا هجمه های گوناگون چهره زیبای فرهنگ و هنر ایران را مخدوش نماید.

بیوگرافی با همیاری ساتین
 

مشخصات سریال 
نویسنده: امیر مهدی ژوله
تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی
انتشار: 95
موضوع: سرگرمی، تنائر طنز
مدت زمان: 90 دقیقه
مخاطب: عام
کیفیت: 576p
فرمت: MKV
حجم: 550 مگابایت + 275 مگابایت
پخش از شبکه نسیم پنجشبه ها ساعت 21 ، جمعه ها و شنبه ها ساعت 23
تکرار : 3 بامداد و 17 بعد از ظهر
لیست بازیگران : 
مهران مدیری, سیامک انصاری, رامین ناصرنصیر, الیکا عبدالرزاقی, محمد نادری, مهران رنج بر 

 لینک های دانلود برنامه دورهمی 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط :

افتتاحیه بخش
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir