برچسب ها: دانلود دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب 3 مهر، دانلود دورهمی شنبه 3 مهر 95 دانلود برنامه دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب شنبه 3-7-95، دانلود برنامه دورهمی با حضور رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب آپارات , دانلود برنامه دورهمی 3 مهر 95 , دانلود دورهمی دانلود دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب شنبه 3 مهر 95 ,دانلود برنامه دورهمی ,دانلود برنامه دیشب دورهمی 3 مهر , دانلود سریال دورهمی 3 مهر 95 با لینک مستقیم , مهران مدیری و برنامه دورهمی , دانلود برنامه دورهمی با حضور رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب تکرار برنامه دورهمی تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم مهمان امشب دورهمی زمان پخش برنامه دورهمی ساعت پخش برنامه دورهمی سایت دورهمی مهران مدیری دانلود دورهمی عکس های دورهمی تصاویر دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب در دورهمی شنبه مهمان ویژه دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب در دورهمی - دورهمی آپارات سری جدید کلیپ دورهمی رضا جاودانی، منوچهر آذری و سعید عرب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران دورهمی

قسمت 79 از برنامه پرمخاطب دورهمی در وبلاگ قرار گرفت در این قسمت مهران مدیری میزبان منوچهر آذری صدا پیشه رادیو و بازیگر سینما و تلویزیون، رضا جاودانی مجری ورزشی و سعید عرب بود این قسمت از برنامه دورهمی با موضوع "ریسک پذیری" دنبال شد که شما عزیزان میتوانید آن را از ادامه مطلب دانلود و مشاهده نموده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پخش آنلاین برنامه دورهمی بطور کامل  | 3 مهر 95 | بمدت 58 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

گفتگو با رضا جاودانی در دورهمی | 3 مهر 95 | بمدت 00 دقیقه

تا دقایقی دیگر...

گفتگو با منوچهر آذری در دورهمی | 3 مهر 95 | بمدت 00 دقیقه

تا دقایقی دیگر...

گفتگو با سعید عرب در دورهمی | 3 مهر 95 | بمدت 00 دقیقه

تا دقایقی دیگر...

 بیوگرافی رضا جاودانی 

رضا جاودانی، از مجریان زبده و کاربلد برنامه های ورزشی شبکه سه که همیشه تماشای برنامه های اجرا شده توسط او بیش از اینکه مخاطب را به سمت حاشیه سوق دهد انسان را وادار می کند تا به طور کامل روی اصل موضوع و مباحث فنی تمرکز داشته باشد. همیشه خود را مسلح به سلاح اطلاعات می کند و زندگی او با مطالعه گره خورده است.

مدیریت بر فضای برنامه هایش، رعایت کرامات انسانی و احترام گذاشتن به مخاطب و مهمانان برنامه اش از نکات قابل توجه و از ویژگی های مهم اجرای او محسوب می شود. مجری برنامه های دایره طلایی و مردان آهنین و همین طور دیگر برنامه های ورزشی شبکه سوم سیما من جمله برنامه پرطرفدار مجله جام باشگاه های اروپا کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی است. سال ۷۸ با خانم مهشید سالاری فوق لیسانس مردم شناسی و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ازدواج کرد که ثمره این ازدواج شروین ۱۵ ساله است، با او گفتگو کردیم.

دوست داریم از رضا جاودانی بیشتر بدانیم!
متولد ۲۹ مهر ماه ۱۳۴۸ در مشهد مقدس، تک فرزند خانواده هستم و در خانواده ای کاملاً تلویزیونی رشد کرده ام. پدرم که دار فانی را وداع گفته اند از تهیه کنندگان و مجری رادیو بود و مادرم نیز بازنشسته واحد خبر سازمان هستند.

و همین امر بهانه خوبی بود برای حضور شما در رسانه ملی...
حضورم در تلویزیون کاملاً اتفاقی بود. پیشنهاد کار از سوی یکی از تهیه کنندگان ورزشی دقت سیمای مشهد ارائه شد و بعد از تستی که دادم قرار شد همکاری ام را با تلویزیون ادامه دهم که اتفاقاً تستی را هم که داده بودم پخش کردند. به دلیل علاقه ای که به ورزش داشتم دوست داشتم در این زمینه فعالیت کنم. سال ۱۳۶۸ وارد سازمان صدا و سیمای مشهد شدم و تا سال ۱۳۷۶ در آنجا بودم.

چطور شد که از شبکه سه سر در آورید؟
کارشناسی حقوق را در مشهد گرفتم و بعد از آن برای فوق لیسانس تهران قبول شدم و همزمان با آمدنم به تهران، همکاری ام را با شبکه سوم سیما آغاز کردم.

اولین کار تصویری شما در شبکه سه؟
هجدهم شهریور ماه سال ۱۳۷۶ با برنامه جنگ ورزش بود.

اولین باری که صدا و تصویر خودتان را دید، چه احساسی داشتید؟
خیلی خجالت کشیدم! الان هم این خجالت ادامه دارد.

فقط مجری گری می کنید یا مثل خیلی های دیگر کار گزارشگری را هم دنبال می کنید؟
در سیمای مشهد و کلاً به دلیل فضای خاصی که در شبکه های استانی وجود دارد باید همه فن حریف باشی و بتوانی در همه زمینه ها توانایی اجرای برنامه را داشته باشی. خوب به خاطر دارم که آن زمان بازی های پرسپولیس و استقلال را که به مشهد می آمدند و پخش زنده تلویزیونی داشت من گزارش می کردم. ولی خیلی دوست دارم که مجری خوبی باشم تا اینکه یک گزارشگرـ مجری متوسط! مقوله اجرا بحث بسیار حساس و پیچیده ای است که به جز اطلاعات ورزشی باید مطالعات وسیع و جامعی در مقوله های اجتماعی هم داشته باشی تا بتوانی با مخاطب خوب ارتباط صحیح و موثر برقرار کنی.

رشته تحصیلی همسرتان که خیلی متناسب با این بحث است و می تواند کمک شایانی به شما کند، ولی رشته تحصیلی خودتان چندان مرتبط با کارتان نیست!
اتفاقاً من معتقدم حقوق با همه پدیده های اجتماعی در ارتباط است. پایان نامه ای هم که نوشتم در رابطه با مسئولیت های کیفری ناشی از عملیات ورزشی (یعنی دوپینگ) بود، ولی شاید ارتباط عنوان تحصیلی من با این حرفه کمی دور از ذهن باشد. من اول وارد این کار شدم بعد در دانشگاه ادامه تحصیل دادم. همیشه سعی می کنم از دانش همسرم نیز برای پیشرفت در کار خودم بهترین استفاده را داشته باشم.

اجرای برنامه های ورزشی و بحث و تبادل نظر با کارشناسان خبره نیازمند اطلاعات بسیار قوی و دقیق است برای بالا بردن سطح آگاهی های خود چقدر مطالعه می کنید؟

در روز وقت بسیار زیادی را صرف مطالعه می کنم و همیشه در جریان آخرین اخبار و اطلاعات به روز دنیا هستم. خواندن همه روزنامه های ورزشی و حتی سیاسی تماشای شبکه های مختلف ورزشی و... از برنامه های ثابت روزانه ام است. دریافت اخبار از طریق اینترنت به مدت حداقل ۲ـ۳ ساعت در روز نیز از دیگر برنامه های مطالعاتی من است. چون معتقدم مهمترین فاکتور برای یک مجری اطلاعات بسیار دقیق و به روز اوست.

یکی از ویژگی هایی که به آن اشاره داشتید جذابیت و نو بودن مجری و برنامه است. بعضی از مجریان برای اینکه به این فاکتور دست یابند هر روز با چهره های جدید در صفحه جعبه جادویی حاضر می شوند.
همانطور که گفتم مجری گری و اجرا مقوله بسیار حساس و مهمی است که به شدت زیر ذره بین و در تیر راس افکار عمومی قرار دارد. ما مردم باهوشی داریم و مردم خیلی خوب می توانند نقد کنند. بعضاً مشاهده می شود که در بحث اجرا از هنرمندان و بازیگران نیز استفاده می شود که من خودم خیلی موافق این امر نیستم. یک بازیگر شاید بتواند یک بازی خوب جلوی دوربین داشته باشد ولی مجری گری بازی نیست که بخواهی اجرای یک برنامه را بازی کنی.

معتقدید که مجری خوب باید قلم خوبی هم داشته باشد؟

مجری توانمند کسی است که حتماً نویسنده قهاری باشد. هنر انتقال عقاید و مطالبی که در ذهن شماست به روی صفحه کاغذ و جاری کردن آن در دفتر این قدرت را به شما می دهد که در اجرای برنامه نیز حرف دل تان را به خوبی به مخاطب انتقال دهید.

بزرگترین اشتباهی که در اجراهایتان داشته اید، چه بوده؟ تا به حال شده برنامه از دست تان در برود؟
یادم نمی آید سوتی پر رنگی داده باشم، وقتی آدم از جریانات روز عقب باشد و بدون مطالعه جلوی دوربین برود، پشت سر هم اشتباه می کند.

مجری گری شغل شماست؟

این حرفه را فقط از روی عشق و علاقه دنبال می کنم چون واقعاً درآمد خاصی ندارد. البته پیشنهادات زیادی هم برای اجرای برنامه خارج از سازمان دارم، ولی هیچ وقت نپذیرفته ام چون نمی خواهم تجارت کنم یا از اعتماد مردم سوءاستفاده کنم چون کوچکترین اشتباه در قبال اعتماد مردم یعنی فنا شدن. برای همین است که در کنار کنار اجرا وکالت هم می کنم.

در کار وکالت بیشتر روی چه پرونده هایی کار می کنید؟
پرونده های حقوقی پیچیده که نیازمند اطلاعات دقیق یک وکیل است را خیلی دوست دارم چون محک خوبی برای یک وکیل است تا عیار خود را به دست آورد، مثل راننده ای که اگر در جاده چالوس رانندگی کند، می فهمد چند مردِ حلاج است.

هر چند حقوق جزا و جرم شناسی خوانده ام ولی روحیه پیگیری پرونده های قتل و این چنینی را ندارم. به قول معروف نه بلدم گوسفند سر ببرم نه دل دارم تا سر بریدنش را تماشا کنم. پرونده های خانوادگی را هم نمی پذیرم چون در هر صورت (برد یا باخت) منجر به از هم پاشیدن یک زندگی می شود.

منبع : afkarnews.ir

مشخصات سریال 
نویسنده: امیر مهدی ژوله
تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی
انتشار: 95
موضوع: سرگرمی، تنائر طنز
مدت زمان: 90 دقیقه
مخاطب: عام
کیفیت: 576p
فرمت: MKV
حجم: 550 مگابایت + 275 مگابایت
پخش از شبکه نسیم پنجشبه ها ساعت 21 ، جمعه ها و شنبه ها ساعت 23
تکرار : 3 بامداد و 17 بعد از ظهر
لیست بازیگران : 
مهران مدیری, سیامک انصاری, رامین ناصرنصیر, الیکا عبدالرزاقی, محمد نادری, مهران رنج بر 

 لینک های دانلود برنامه دورهمی 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط :

افتتاحیه بخش
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir