برچسب ها: دانلود دورهمی میلاد کی مرام 4 شهریور، دانلود دورهمی پنجشنبه 4 شهریور 95 دانلود برنامه دورهمی میلاد کی مرام پنجشنبه 4-6-95، دانلود برنامه دورهمی با حضور میلاد کی مرام آپارات , دانلود برنامه دورهمی 4 شهریور 95 , دانلود دورهمی دانلود دورهمی میلاد کی مرام پنجشنبه 4 شهریور 95 , دانلود دورهمی 4 شهریور 95 , دانلود برنامه دورهمی 4 شهریور 95 , دانلود برنامه دورهمی ,دانلود برنامه دیشب دورهمی 4 شهریور , دانلود سریال دورهمی 4 شهریور 95 با لینک مستقیم , مهران مدیری و برنامه دورهمی , دانلود برنامه دورهمی با حضور میلاد کی مرام پنجشنبه تکرار برنامه دورهمی تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم مهمان امشب دورهمی زمان پخش برنامه دورهمی ساعت پخش برنامه دورهمی سایت دورهمی مهران مدیری دانلود دورهمی عکس های دورهمی تصاویر دورهمی میلاد کی مرام در دورهمی شنبه مهمان ویژه دورهمی میلاد کی مرام در دورهمی - دورهمی آپارات سری جدید کلیپ دورهمی میلاد کی مرام

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران دورهمی

قسمت 61 از برنامه پرمخاطب دورهمی در وبلاگ قرار گرفت در این قسمت مهران مدیری میزبان میلاد کی مرام بازیگر توانمند سینما و تلویزیون و گروه نمایشی بود این قسمت از برنامه دورهمی با موضوع "خرافات" دنبال شد که شما عزیزان میتوانید آن را از ادامه مطلب دانلود و مشاهده نموده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پخش آنلاین برنامه دورهمی بطور کامل  | 4 شهریور 95 | بمدت 92 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

 

گفتگو با میلاد کی مرام در برنامه دورهمی | 4 شهریور 95 | بمدت 28 دقیقه

 

پاسخ مهران مدیری به چالش میلاد کی مرام | 4 شهریور 95 | بمدت 7 دقیقه

 

 بیوگرافی میلاد کی مرام 

میلاد کی مرام ۴ اردیبهشت ۱۳۶۵ در بندرانزلی، بازیگر است. سرنوشت زندگی میلاد کی مرام متفاوتر از زندگی هر کسی است او الان سرش بالاس از کارگری و روز های بسیار سخت به اینجا رسیده و خودش را مدیون مسعود کیمیایی و گلاب آدینه میداند میگوید حالش خوب است چون دارد پیشرفت میکند او فوق دیپلم الکترونیک است

دانلود دورهمی میلاد کی مرام و گروه نمایشی پنجشنبه 4 شهریور 95

هنرمند ورزشکار و طرفدار بنر انزلی

سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان است و طرفدار سرسخت تیم فوتبال زادگاهش ملوان بندر انزلی میباشد

میلاد کی مرام از زندگی سخت خود می گوید

وقتی آمدم تهران، (من بچه شهرستانم با افتخار بچه انزلی ام) وقتی آمدم پیش آقای کیمیایی و وارد تهران شدم، تهران برایم خیلی عجیب بود مثل این بود که یک ایرانی را برداریش و بگذاری وسط هالیوود… یکهو سرش گیج می رود! خیلی برایم سخت بود. سنی هم نداشتم. با ایشان آشنا شدم و مسیر زندگی ام را تغییر دادند؛ چیزهایی بهم گفتند که احساس کردم اول باید روی پاهای خودم بایستم بعد بروم سراغ عشقم هنر، بازیگری و هر چیز دیگری… رفتم سراغ کار… هیچ ابایی هم از کار نداشتم. هر کاری را هم می کردم

 

از کارگری شروع کردم. منِ میلاد کی مرام تا کارم رفت سمت یک رستوران. من توی یک رستوران کار می کردم اسمش را هم می آورم، رستوران رادان توی یوسف آباد و توی جردن هم یک شعبه دارد، شروع کردم به کار کردن. یک روز آنجا خانم گلاب آدینه را دیدم، ایشان آمدند خرید کنند و من پشت صندوق بودم ایشان سفارش دادند و من گفتم من اینم و… و دوست دارم بازی کنم. گفتند من می خواهم یک سریال بسازم به اسم خواستگاران، تو می توانی بیایی تست بدهی و اگر دوست داشتی یک نقش آنجا بازی کنی. رفتم تست دادم و به جای یک نقش ۲۰ نقش متفاوت در آن  فیلم بازی کردم. درس عجیبی بود برایم کنار خانم آدینه کار کردن. مدیونشان هستم هر کجا که هستم، همانطور که مدیون استادم کیمیایی هستم

دانلود دورهمی میلاد کی مرام و گروه نمایشی پنجشنبه 4 شهریور 95

برای اولین بار است که دارم راجع به آن حرف می زنم و برای آخرین بار هم خواهد بود. اینها را می گویم برای اینکه بدانید یک شبه به اینجا نرسیده ام. خیلی اتفاقات عجیبی بود و من شب ها تا صبح توی خیابان راه می رفتم چون حتی جا برای خوابیدن هم نداشتم… کنار تئاتر شهر. تازه اوایل اتوبوس واحد بود، همان اتوبوس هایی که از راه آهن تا تجریش می آمد، با یکی دوست شده بودم و شب های ته اتوبوس اش می خوابیدم، هنوز هم هست، می توانم یک روز بیاورمش جلوی دوربین و حرف بزند… می رفتم توی اتوبوس اش تا شب صبح شود و بروم سر کار یا توی همان رستورانی که کار می کردم یک اتاق کوچکی بود که آنجا کار می کردم

 

خیلی توی سرم زدند! خیلی ها برایم کامنت می گذارند، آنهایی که گاهی حالشان بد می شود، حتی از دوستان بازیگر هم هستند کسانی که خیلی حالشون بد می شود از این که من دارم پیشرفت می کنم و این برای من لذت بخش است که دارم کارم را درست انجام می دهم و می گویند این همان سرایدار مدرسه کیمیایی بو آره من همان سرایدار مدرسه کیمیایی هستم که توی موتورخانه اش زندگی می کردم با افتخار می گویم که برای هدف هر کاری می کردم، نه هر کاری… شرفم را نفروختم… بی شرفی نکردم

ازدواج میلاد کی مرام

میلاد کی مرام هنوز ازدواج نکرده و مجرد است

افتخارات

● دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی درفیلم «ملکه»

● دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم «خط ویژه» که به بیمارستان محک تقدیم شد.

● دارنده جایزه ۳ سال بهترین بازیگر نقش اصلی سینمای ایران از جشن خانه سینما در سال ۱۳۹۳ که هیچوقت در سینمای ایران تکرار نشده.. (خاص ترین جایزه خانه سینما)

دانلود دورهمی میلاد کی مرام و گروه نمایشی پنجشنبه 4 شهریور 95

آثار سینمایی

● مستانه

● کوچه ملى (سینما سوخته)
● ملکه
● برف
● روزگاری عشق و خیانت (عبور ازمه)
● خط ویژه
● صفر
● ۳۶۰ درجه
● هارى
● امکان مینا
● غیر مجاز
● آبنبات چوبى

مجموعه های تلویزیونی

● سریال خاستگاران

● سریال شب هزار و یکم
● شاید برای شما اتفاق بیفتد
● سریال نابرده رنج
● سریال بچه‌های نسبتاً بد
● فیلم تلویزیونی ژنرال(۱۳۹۲)
● فیلم تلویزیونى سیب ترش

بیوگرافی با همیاری فتوکده

مشخصات سریال 
نویسنده: امیر مهدی ژوله
تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی
انتشار: 95
موضوع: سرگرمی، تنائر طنز
مدت زمان: 90 دقیقه
مخاطب: عام
کیفیت: 576p
فرمت: MKV
حجم: 550 مگابایت + 275 مگابایت
پخش از شبکه نسیم پنجشبه ها ساعت 21 ، جمعه ها و شنبه ها ساعت 23
تکرار : 3 بامداد و 17 بعد از ظهر
لیست بازیگران : 
مهران مدیری, سیامک انصاری, شقایق دهقان, الیکا عبدالرزاقی, محمد نادری, مهران رنج بر ,امیر مهدی ژوله

 لینک های دانلود برنامه دورهمی 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط :

افتتاحیه بخش
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir