پس از پخش قسمت فینال برنامه شب کوک بسیاری از علاقه‌مندان این برنامه از هم اکنون در انتظار پخش سری جدید هستند و برخی نیز که تمایل به حضور در شب کوک را دارند نحوه ثبت‌نام و انتخاب شرکت کنندگان را جویا می‌شوند.

 آخرین مهلت شرکت در برنامه شب کوک امروز 31 فروردین ماه 95 میباشد 


همانگونه پیش از این در این سایت اطلاع‌رسانی شد متقاضیان شرکت در شب کوک تا 31 فروردین ماه 95 فرصت دارند با دانلود اپلیکیشن شب کوک آثار خود را ارسال کنند.

 



 به گزارش خبرنگار ما، آنگونه که باربد بابایی، مجری و کارگردان هنری برنامه شب‌کوک در رابطه با طریقه انتخاب شرکت‌کنندگان در این برنامه بیان کرده است: شرکت‌کنندگان باید با استفاده از اپلیکیشن موبایل، ویدئوهایی از خودشان برایمان بفرستند تا از میان آنها افراد شایسته انتخاب شوند.

 

http://tvnasimclub.blog.ir/


 بر اساس اعلام بابایی تا کنون بالغ بر 84 هزار ویدئو فرستاده شده است و طبیعتاً برای تماشا و بررسی این فایل‌ها نیازمند زمان هستیم. وی ابراز امیدواری کرد که در خرداد ماه ضبط سری جدید برنامه شب کوک آغاز شود.

مجری برنامه شب‌کوک همچنین از ساخت این برنامه در شبکه نسیم راضی است عنوان کرد: چهار سال پیش پیشنهاد این مدل برنامه را به شبکه سه دادم، ولی آن زمان به دلایلی قبول نشد. یا شبکه احساس نیاز به اینچنین برنامه‌ای نداشت و یا اینکه به هر حال ساخت برنامه در محور موسیقی کار سخت و پرچالشی است و برای ساخت برنامه‌هایی از این دست باید با حواس جمع جلو رفت.

وی با اشاره به اینکه پس از مدتی به صورت اتفاقی توسط یکی از دوستانم با شبکه «نسیم» آشنا شدم ادامه داد: طرح را به این شبکه ارائه دادم و قرار شد مدتی برنامه شب کوک به صورت آیتمی اجرا شود تا ببینیم فرصت این مدل مسابقه وجود دارد یا نه که در نهایت از سال 94 با موافقت مدیران این برنامه ساخته شد.

او علاقه‌ای ندارد که در ادامه این برنامه را در سایر شبکه‌های صدا و سیما ادامه دهد و در این زمینه گفت: شبکه نسیم با وجود اینکه جزو شبکه‌های سراسری نیست، اما جای خودش را در میان مردم پیدا کرده است.

از سویی برنامه خندوانه نیز در سال‌های گذشته راه را برای شبکه صاف کرد. وقتی که در شبکه‌ای کار می‌کنیم که طرفدارانش را پیدا کرده و ما برنامه‌سازان هم آرامش داریم، فکر می‌کنم اشتباه فاحشی است اگر بخواهیم تغییر موضع بدهیم.

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir