ابرچسب ها : خندوانه مریم امیرجلالی دانلود خندوانه 5 مهر مریم امیرجلالی، دانلود برنامه خندوانه 5 مهر 95 مریم امیرجلالی، دانلود مجموعه خندوانه 5 مهر مریم امیرجلالی با کیفیت خندوانه 5 مهر مریم امیرجلالی در خندوانه دوشنبه 5 مهر 1395 ، دانلود برنامه خندوانه مریم امیرجلالی دوشنبه 5 مهر 95 دانلود خندوانه 5 مهر 95 ، دانلود خندوانه قسمت 133 خندوانه فصل سوم دانلود خندوانه 29 شهریور 95 تکرار خندوانه 5 مهر 95، دانلود خندوانه 29 شهریور مریم امیرجلالی آپارات استندآپ جناب خان خندوانه فصل سوم پخش خندوانه لباهنگ خندوانه جناب خان خندوانه ژوله مسابقه خندوانه سری جدید خندوانه دانلود کلیپ مریم امیرجلالی در خندوانه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران خندوانه، قسمت 133 از فصل سوم برنامه زیبای خندوانه در ساعت 23 پخش خواهد شد که خندوانه ای ها میزبان مریم امیرجلالی بازیگر سینما و تلویزیون و بیژن بنفشه خواه هستند در ادامه با ما همراه باشید

پخش آنلاین برنامه خندوانه قسمت 128 5 مهر 95 | بمدت 76 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

مریم امیرجلالی مهمان خندوانه | 5 مهر 95 | بمدت 32 دقیقه

استندآپ بیژن بنفشه خواه در خندوانه | 5 مهر 95 | بمدت 8 دقیقه

 

 بیوگرافی مریم امیرجلالی 

زندگی نامه

مریم امیرجلالی ، Maryam Amir Jalali (متولد ۱۳۲۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. شهرت وی بیشتر به خاطر بازی در مجموعه‌های طنز سال‌های اخیر (دهه ۸۰ خورشیدی) می‌باشد. میزان تحصیلاتش فوق دیپلم حسابداری می باشد . و در کار دولتی ، رئیس تمرکز حساب ها در شهر و روستا بود که پس از بازنشسته شدن در سال ۷۸ و همزمان با انتشارات خوارزمی ، به عنوان مدیر مالی شرکت های ساختمانی سنگ و ستون مشغول به کار شد . پدر او بازنشسته ی ارتش بود . مریم خانم دارای یک فرزند دختر و دو نوه می باشد . مریم امیرجلالی در برنامه خندوانه گفت : من بارها گفتم که ملایری و اراکی و … نیستم و تنها مادر من متولد اراک بوده. او هم پس از ازدواج به تهران آمد و من نیز متولد همین جا هستم.

اولین بازی و سرآغاز شهرت

او از وقتی که در سریال های طنز شروع به بازی کردن کرد ، به شهرت فراوانی رسید . به خصوص در سریال های ماه رمضان رضا عطاران . مریم امیر جلالی از سال ۷۳ وارد دنیای بازیگری شد که اولین مجموعه ی همکاری اش با خانم مینا جعفر زاده و آقای بهمن زرین پور بود که در سریال زیر گنبد کبود اولین نقش خود را ایفا کرد .

ازدواج

من ۲۹ بهمن سال ۴۹ روز عیدغدیر ازدواج کردم. آن زمان عروسی ها خیلی ساده بود. مثل الان نبود که هزارتا چشم و هم چشمی و تجملات باشد. من سفره عقدم را خودم چیدم. سفره عقد خودم که سهل است حتی سفره عقد دخترم را هم که سال ها بعد بود (سال ۷۳) خودم چیدم. کارت عروسی هم نداشتم. همه مهمان ها را حضوری یا تلفنی دعوت کردیم. عروسی ساده و کوچکی بود. اصلا کارت عروسی هم مثل الان از واجبات عروسی نبود. گفتنی است تاکنون هیچ عکسی از همسر مریم امیرجلالی منتشر نشده است.
مجید یاسر

در بسیاری از سایت ها و رسانه های خبری اینترنتی گفته شده بود که خانم امیر جلالی با مجید یاسر و همسرش نسبتی دارد و همسر مجید یاسر ، دختر امیر جلالی است . اما چند وقت پیش خانم امیر جلالی با انتشار عکسی در صفحه ی اجتماعی اش ، نوشت : دوستان ، من و آقای مجید یاسر و همسرشون فقط همکار هستیم و هیچ نسبتی با یکدیگر نداریم . خانم مریم امیر جلالی برعکس چهره و پوست جوانی که دارد ۶۸ ساله است .۴ خواهر و ۴ برادر دارد و او فرزند یکی مانده به آخر خانواده ی امیر جلالی است .

فیلم‌های سینمایی مریم امیرجلالی

چگونه میلیاردر شدم (۱۳۸۹)

افراطی‌ها (۱۳۸۸)

به دنبال خوشبختی (۱۳۸۸)

پوپک و مش ماشاالله (۱۳۸۸)

چراغ قرمز (۱۳۸۸)

غریبه‌ای در شهر (۱۳۸۸)

آقای هفت رنگ (۱۳۸۷)

مادر زن سلام (۱۳۸۵)

مهمان (۱۳۸۵)

نصف مال من، نصف مال تو (۱۳۸۵)

دم صبح (۱۳۸۴)

مربای شیرین (۱۳۸۰)

شب‌های تهران (۱۳۷۹)

فعالیت در زمینه موسیقی 

مریم امیر جلالی در مصاحبه‌ای با پایگاه خبری تحلیلی انتخاب در شهریور ۱۳۹۱، عنوان نمود که حرفه اصلیش، موسیقی است و مایل است دراین حرفه، بیش از پیش فعالیت نماید.

فست فود، هرگز!

من در کل خانه ام را خیلی دوست دارم و آرامش دارم. اما آشپزخانه را بیشتر از جاهای دیگر منزل دوست دارم و به آن اهمیت می دهم. منزل دخترم که می روم دائم در آشپزخانه هستم و غذاهای سنتی می پزم. چون بچه ها و همسرش خیلی دستپخت من را دوست دارند. شاید باور نکنید، اما با این که همیشه شاغل بودم، چه زمانی که کارمند بودم و چه حالا که بازیگرم، هیچ وقت سبزی آماده نخریدم.

خودم همیشه سبزی می خرم و پاک می کنم و خرد می کنم. از سبزی آماده خریدن بیزارم. هم برای خودم و هم برای دخترم این کار را انجام می دهم. البته دخترم خیلی اهل شیرینی پختن است. از غذای آماده هم بیزارم. حتی اگر برای من سرزده میهمان برسد، محال است که از بیرون غذا بگیرم. همیشه خودم غذا درست می کنم. به دخترم هم تاکید می کنم اجازه ندهد که بچه ها فست فود مصرف کنند. چون برای بچه ها سم است. بنابراین هیچ وقت در منزل من غذای آماده نخواهید خورد.

امان از چشم و هم چشمی ها

اصلا دوست ندارم مثل بعضی از این خانم ها که شش ماه یکبار تغییر دکوراسیون می دهند، کلی پول خرج کنم و مبلمان جدید بخرم که بخواهم به رخ کسی بکشم. الان ۸-۷ سال است که من این مبلمان را دارم و خیلی هم راحتند و دوست شان دارم. وقتی وسایل زندگی ام سالم است و قابل استفاده چرا باید کلی پول بیخودی خرج کنم و اسباب و اثاثیه جدید بخرم. به نظر من این کارها فقط برای چشم و هم چشمی است که بسیاری از زندگی ها را نابود می کند. چون آن کسی که دارد، می خرد. اما کسی که استطاعت مالی ندارد چه کار باید بکند؟ این پز دادن ها و چشم و هم چشمی هاست که باعث می شود اختلاف های بسیاری در خانه به وجود آید و زن و شوهرها با هم مشاجره کنند.

عکس و امضا در بهشت زهرا!

چند وقت پیش یکی از همسایه های قدیمی ام فوت شد و در بهشت زهرا هرکسی که من را می دید با من عکس می گرفت و از من امضا می گرفت. من هم بدون کوچکترین بی احترامی ای با آنها در آن شرایط گرم احوالپرسی می کردم. چون این مردم هستند که باعث شهرت و محبوبیت بازیگر می شوند و از انصاف به دور است که با آنها برخورد بدی داشته باشیم. ما مدیون این مردم هستیم. اما با چشم خودم دیدم برخی از بازیگرها را که با مردم برخورد بدی دارند و بی احترامی می کنند.
 

بیوگرافی با همیاری ساتین

لینکهای دانلود کامل برنامه خندوانه 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط:

افتتاحیه بخش

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir