دانلود دورهمی پروفسور مجید سمیعی 9 مهر، دانلود دورهمی مجید سمیعی جمعه 9 مهر 95 دانلود برنامه دورهمی پروفسور مجید سمیعی جمعه 9-7-95، دانلود برنامه دورهمی با حضور پروفسور مجید سمیعی آپارات , دانلود برنامه دورهمی آپارات 9 مهر 95 , دانلود دورهمی دانلود دورهمی پروفسور مجید سمیعی جمعه 9 مهر 95 ,دانلود برنامه دورهمی ,دانلود برنامه دیشب دورهمی 9 مهر , دانلود سریال دورهمی 9 مهر 95 با لینک مستقیم , مهران مدیری و برنامه دورهمی , دانلود برنامه دورهمی با حضور پروفسور مجید سمیعی تکرار برنامه دورهمی تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم مهمان امشب دورهمی زمان پخش برنامه دورهمی ساعت پخش برنامه دورهمی سایت دورهمی مهران مدیری عکس های دورهمی تصاویر دورهمی پروفسور مجید سمیعی در دورهمی جمعه مهمان ویژه دورهمی پروفسور مجید سمیعی در دورهمی - دورهمی آپارات سری جدید کلیپ دورهمی پروفسور سمیعی


سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران دورهمی

قسمت 81 از برنامه پرمخاطب دورهمی در وبلاگ قرار گرفت در این قسمت مهران مدیری در یک گفتگوی جذاب میزبان پروفسور مجید سمیعی بهترین جراح مغز و اعصاب دنیا بود این قسمت از برنامه دورهمی با موضوع "مغز و اعصاب" دنبال میشود که شما عزیزان میتوانید آن را از ادامه مطلب دانلود و مشاهده نموده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پخش آنلاین برنامه دورهمی بطور کامل  | 25 دی 95 | بمدت 72 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

گفتگو با پروفسور مجید سمیعی در دورهمی | 25 دی 95 | بمدت 46 دقیقه

 بیوگرافی پروفسور مجید سمیعی 

پروفسور مجید سمیعی درتاریخ 29 خرداد 1316 در شهر تهران و در خانواده ای فرهیخته چشم به جهان گشودند. پدر ایشان شیرازی و مادرشان گیلانی هستند

IKdHP

از ایران تا آلمان

ایشان پس از اتمام تحصیلات دوره دبیرستان در ایران راهی کشور آلمان شدند و در دانشگاه ماینتز در رشته پزشکی مشغول به ادامه تحصیل گردیدند. نظر به موفقیتهای علمی ایشان در دوران تحصیلات پزشکی و کسب عالیترین نمرات ممکن در امتحانات پایان دوره پزشکی، جایزه ویژه وزارت علوم ایران برای برترین دانشجویان ایرانی مقیم اروپا به ایشان تعلق گرفت. پس از فراغت از تحصیل در رشته پزشکی و همچنین اتمام تحصیلات ثانوی در بیولوژی، ایشان تحصیلات تخصصی خود در رشته جراحی مغز و اعصاب را در دانشگاه ماینتزآغازنمودند و در سال 1970 موفق به دریافت مدرک بورد تخصصی این رشته از کشور آلمان شدند.

ازدواج، همسر و فرزندان پروفسور مجید سمیعی

وی در سال 1340 شمسی با مهشید سمیعی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام امیره سمیعی اقتصاد دان و امیر سمیعی متخصص مغز و اعصاب و دارای یک نوه پسری 12 ساله که مدیر کانال ایشان در یوتیوب می‌باشد.
 از دانشیاری تا پرفسوری

در آوریل 1970 و تنها در سن 32 سالگی ایشان موفق به دریافت عنوان دانشیاری در رشته جراحی مغز و اعصاب گردیدند و فعالیت خویش را بعنوان معاون دپارتمان جراحی مغز و اعصاب دانشگاه ماینتز ادامه دادند. یکسال بعد و در سال 1971 ایشان موفق به دریافت عنوان استادی (پروفسور) در رشته جراحی مغز و اعصاب گردیدند. در این سال پیشنهاد عنوان استادی و ریاست دپارتمان رشته جراحی مغز و اعصاب دردانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی کنونی) به ایشان داده شد. لیکن ایشان جهت ادامه فعالیت علمی خود در دانشگاه ماینتز از پذیرش این سمت مهم امتناع نمودند.

از مرکز علوم اعصاب هانوفر تا تهران

در سال 1977 ایشان ریاست دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان نورداشتات در هانوفر آلمان را پذیرفتند، سمتی که ایشان تا سال 2003 عهده دار آن بودند. پس از چندین پیشنهاد برای ریاست دپارتمان های جراحی مغز و اعصاب از طرف دانشگاههای لایدن هلند و ماینتز آلمان ، ایشان در نهایت سمت استادی جراحی مغز و اعصاب دانشگاه پزشکی هانوفر (MHH) را در سال 1988 پذیرفتند. از سال 1996 ایشان ریاست هر دو دپارتمان جراحی مغز و اعصاب در بیمارستان نورداشتات و دانشگاه پزشکی هانوفر را عهده دار شدند. در سال 2000 پروفسور سمیعی موسسه بین المللی علوم اعصاب را در هانوفر بنیان نهادند و ریاست آنرا برعهده گرفتند.

مجید سمیعی

در سال 2003 ایشان بازنشستگی خود از ریاست دپارتمانهای جراحی مغز اعصاب در بیمارستان نورد اشتات و دانشگاه پزشکی هانوفر را اعلام نموده و خود را وقف توسعه موسسه بین المللی علوم اعصاب نمودند. در سال 2004 پروفسور سمیعی همچنین ریاست موسسه بین المللی علوم اعصاب چین واقع در دانشگاه پزشکی پایتخت (Capital Medical University) در پکن را نیز تقبل نمودند. در سال 2010  ساخت موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران در تهران برنامه ریزی و عملیات ساختمانی آن آغاز گردید. پروفسور مجید سمیعی بیانگذار و رئیس موسسه بین المللی علوم اعصاب ایران میباشند که در آینده نزدیک راه اندازی خواهد شد.

جایزه برترین جراح مغز دنیا ۲۰۱۴

آکادمی بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب، پروفسور مجید سمیعی را برنده جایزه برترین دانشمند و جراح مغز و اعصاب جهان در سال ۲۰۱۴ دانست. این جایزه همه ساله از سوی آکادمی بین‌المللی جراحان مغز و اعصاب به یکی از پزشکان این رشته اهدا می‌شود.

افتخارات پروفسور مجید سمیعی

برای تجلیل از مقام علمی و تجربیات ارزنده وی و همچنین گامهای بلندی که در پیشرفت جراحی مغز و اعصاب برداشته‌است، رییس جمهوری آلمان غربی در سال۱۳۶۷ نشان خدمت درجه ۱ دولت آلمان را به او اهدا کرد. در همین سال جایزهٔ علمی ایالت نیدرزاکسن آلمان، به پاس فعالیتهای پر ارزش وی در راه پیشرفت جراحی مغز و اعصاب به نامبرده اهدا شد.

جایزه حلقه لایبنیتز

جایزه حلقه لایبنیتز هانوفر (Leibniz-Ring-Hannover) در سال ۲۰۱۳ برای طرح آفریقا صد به پروفسور سمیعی اهدا شد. مجید سمیعی در طرح آفریقا صد می‌خواهد ۱۰۰ جراح جوان آفریقایی را به آلمان آورده، آنها را آموزش دهد تا پس از بازگشت پزشکان دیگری را برای قاره آفریقا پرورش دهند.

فهرست آثار پروفسور سمیعی

مقالات: بیش از ۵۰۰ مقالهٔ علمی و ۱۷ کتاب مرجع در خصوص دستگاه عصبی مرکزی و محیطی. کتابها: برش نگاری پنوموآنسفال ـ جنبه‌های نوین اعصاب محیطی ـ اعصاب جمجمه‌ای ـ ضربه‌های وارد بر قاعدهٔ جمجمه ـ جراحی در ساقه مغز و بطن سوم و اطراف آن دو ـ جراحی قاعدهٔ مغز ـ ضایعات اعصاب محیطی ـ جراحی منطقهٔ زین ترکی و سینوسهای پیرامون بینی جراحی مننژیم قاعدهٔ مغز ـ جراحی کلیوس ـ روشهای نوین بازسازی استخوان ـ دوخت عروق و اعصاب و نیز پیوند در جراحی پلاستیک و جراحی ترمیمی ـ جراحی قاعدهٔ مغز ـ اطلس جراحی قاعدهٔ جمجمه.

و آخرین اثر(۲۰۰۸-۲۰۰۹): Samiis’s Essentials in Neurosurgery که توسط انتشارات اسپرینگر منتشر شده‌است.

 

مشخصات سریال 
تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی
موضوع: سرگرمی، تنائر طنز
مدت زمان: 90 دقیقه
مخاطب: عام
فرمت: MKV
پخش از شبکه نسیم پنجشبه ها ساعت 21 ، جمعه ها و شنبه ها ساعت 23
تکرار : 3 بامداد و 17 بعد از ظهر
لیست بازیگران : 
مهران مدیری, سیامک انصاری, الیکا عبدالرزاقی, محمد نادری, مهران رنج بر , رامین ناصرنصیر

 لینک های دانلود برنامه دورهمی 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 
افتتاحیه بخش
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir