برچسب ها: دانلود دورهمی سحر زکریا 26 شهریور، دانلود دورهمی سحر زکریا جمعه 26 شهریور 95 دانلود برنامه دورهمی سحر زکریا جمعه 19-6-95، دانلود برنامه دورهمی با حضور سحر زکریا آپارات , دانلود برنامه دورهمی 26 شهریور 95 , دانلود دورهمی دانلود دورهمی سحر زکریا جمعه 26 شهریور 95 ,دانلود برنامه دورهمی ,دانلود برنامه دیشب دورهمی 26 شهریور , دانلود سریال دورهمی 26 شهریور 95 با لینک مستقیم , مهران مدیری و برنامه دورهمی , دانلود برنامه دورهمی با حضور سحر زکریا تکرار برنامه دورهمی تکرار برنامه دورهمی شبکه نسیم مهمان امشب دورهمی زمان پخش برنامه دورهمی ساعت پخش برنامه دورهمی سایت دورهمی مهران مدیری دانلود دورهمی عکس های دورهمی تصاویر دورهمی سحر زکریا در دورهمی شنبه مهمان ویژه دورهمی سحر زکریا در دورهمی - دورهمی آپارات سری جدید کلیپ دورهمی سحر زکریا

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

سلام خدمت همه هواداران شبکه نسیم و دوستداران دورهمی

قسمت 71 از برنامه پرمخاطب دورهمی در وبلاگ قرار گرفت در این قسمت مهران مدیری میزبان سحر زکریا بازیگر سینما و تلویزیون و گروه نمایشی بود این قسمت از برنامه دورهمی با موضوع "حسادت" دنبال میشود که شما عزیزان میتوانید آن را از ادامه مطلب دانلود و مشاهده نموده و نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

پخش آنلاین برنامه دورهمی بطور کامل  | 26 شهریور 95 | بمدت 80 دقیقه

برای مشاهده روی دکمه پلی کلیک کنید. و برای تعیین کیفیت برروی دکمه HD

 

گفتگو با سحر زکریا | 26 شهریور 95 | بمدت 23 دقیقه

 

پشت صحنه دورهمی قسمت سه | 26 شهریور 95 | بمدت 23 دقیقه

 

 گفتگو با سحر زکریا 

سحر زکریا در پاسخ به سوال ابتدایی مدیری درباره ورزش مورد علاقه‌اش گفت: کیک بوکسینگ ورزش مورد علاقه‌ام است؛ چرا که همه خشم آدم را خالی می‌کند. مدیری به طنز گفت: مگر خیلی خشمگین هستید؟ زکریا جواب داد: خیلی وقت‌ها ما آدم ها خشمگین می‌شویم و می‌توانیم این خشم را سر کیسه بوکس خالی کنیم.

زکریا درباره سن و سال خود و دلایل ازدواج نکردنش گفت: چه سوالی! ۴۲ ساله‌ام و ازدواج نکردم. اگر یک شریک خوب در زندگی پیدا شود، حتما ازدواج می‌کنم. شریکی که در کنار او احساس آرامش کنم که متاسفانه هنوز پیدا نشده است (خنده).

مدیری گفت: مگر چه توقعاتی برای ازدواج دارید؟ زکریا در پاسخ گفت: صداقت مهمترین توقع من برای ازدواج است.

زکریا درباره موضوع برنامه «دورهمی» گفت: هر آدمی حسادت در وجودش است حسادتی خوبه که به رقابت سالم برسد. ب

ازیگر «پاورچین» درباره اینکه آدم ها باید به جدایی عادت کنند، اظهار داشت: به نظرم در زندگی به هیچ چیزی نباید وابسته شد و هر لحظه منتظر جدایی باشیم و از قبل خود را آماده کنیم. چرا که چیزی ماندگار نیست و باید این را بپذیریم.

زکریا در پاسخ به سوال مدیری مبنی بر مخالفت با جراحی زیبایی گفت: خود من بینی ام را عمل کردم. در حد متعادل جراحی زیبایی قشنگ است. زمانی که من وارد عرصه بازیگری شدم، به خاطر عمل بینی خیلی از نقش‌های تاریخی را از دست دادم اما در شرایط حال عمل بینی بین جراحی‌های زیبایی گم شده است.

وی ادامه داد: شرایط حال حاضر در عرصه بازیگری نه تنها برای من بلکه برای دوستان قدیمی که می شناسم خوشایند نیست؛ چرا که ما سال ها در تلویزیون کار کردیم. در حق ما اجحاف می شود و از طرفی این مسئله به شرایط اقتصادی بر می گردد. به این ترتیب که تهیه‌کننده با من با سابقه بیست ساله قرارداد نمی‌بندد؛ با کسی کار می کند که اولین کارش است و با بودجه کم کار بسته می‌شود اما این به چه قیمتی!

در ادامه مدیری عنوان کرد: به تازگی خبر شنیدم که زمان ساخت فیلم سینمایی را ۱۶ روز اعلام کردند. چون پول ندارند؛ خب فیلم نسازید! فیلم سینمایی طبق استاندارد باید بین۴۵ تا ۶۰ روز ساخته شود. زکریا درباره نقش‌آفرینی خود در آثار طنز گفت: واقعیت این است که من بازیگر طنز نیستم. حتی در سریال «پاورچین» هم از ابتدا گفتم که نمی‌توانم طنز بازی کنم. شاید باورتان نشود اما من نه می‌توانم جوک تعریف کنم و نه به لطیفه کسی بخندم!

زکریا در پایان درباره احساس خوشبختی خود بیان کرد: بعضی وقتها که همه چیز بر وفق مراد باشد، احساس خوشبختی می‌کنم. گفتنی است؛ سحر زکریا کیسه بوکس خود را به موزه دورهمی اهدا کرد.
 

گفتگو با همیاری ساتین

مشخصات سریال 
تهیه کنندگان: هاشم رضایت، حمید رحیمی نادی
موضوع: سرگرمی، تنائر طنز
مدت زمان: 90 دقیقه
مخاطب: عام
فرمت: MKV
پخش از شبکه نسیم پنجشبه ها ساعت 21 ، جمعه ها و شنبه ها ساعت 23
تکرار : 3 بامداد و 17 بعد از ظهر
لیست بازیگران : 
مهران مدیری, سیامک انصاری, الیکا عبدالرزاقی, محمد نادری, مهران رنج بر , رامین ناصرنصیر

 لینک های دانلود برنامه دورهمی 
 نظر شما راجع به این قسمت از برنامه چیست؟ 

مطالب مرتبط :

افتتاحیه بخش
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir  cepro.blog.ir